Oldal nyomtatása A A

Márkanév

A LACE DESIGN HUNGARY ARCULATTERVÉNEK




SZIMBÓLUM RENDSZERE

A LOGO:

- Hófehér háttér: a szellemi tisztaság, ártatlanság

- Arany kontúr és betűk: új, „aranyárban" értelmezett értékszemlélet

- Piros, fehér, zöld virágszirom : a magyarság nemzeti színei

- A„lace"szó: angolul „zsinór, csipke" jelentéshordozó

- A „design hungary": újszerű, egyedien, autentikusan magyar

AZ ÜGYVEZETŐ LEVÉDETT MUVESZ NEVE:

Sipos Mátyásné leánykori nevéből származik, a Kalóz Erzsébetből. Zsóka becenevét 3 éves korában kapta az Erzsébetből származtatva. Édesanyja szólította így, majd osztálytársai, férjei is.

A CSIPKÉK GYÖNGYÖZÖTT SAJÁTOSSÁGA:

- Nemzetközi viszonylatban a gyöngyözést nem szeretik használni a
csipkekészítők, mert a cérnától „idegen" anyagnak tartják, és nagy türelem,
munkaóra igényes a csipkébe szövése

A nemzetközi etikett és szépirodalom, művészettörténet világában az igazgyöngy mindig a „csiszolt gyémánt" ékessége, tökéletessége, és kimagasló megbecsülő értéket képvisel

A magyar nemes csipkék újszerű értelmezése során a designer az igazgyöngy értékének szimbolikájával kíván tisztelegni csipkekészítő nagyjaink emléke előtt, akiknek sokat köszönhetünk

- A nemzetközi marketing szemléletben pedig a lendületes, guruló „golyó"