Márkanév
A LACE DESIGN HUNGARY ARCULATTERVÉNEK
![]() |
SZIMBÓLUM RENDSZERE
A LOGO:
- Hófehér háttér: a szellemi tisztaság, ártatlanság
- Arany kontúr és betűk: új, „aranyárban" értelmezett értékszemlélet
- Piros, fehér, zöld virágszirom : a magyarság nemzeti színei
- A„lace"szó: angolul „zsinór, csipke" jelentéshordozó
- A „design hungary": újszerű, egyedien, autentikusan magyar
AZ ÜGYVEZETŐ LEVÉDETT MUVESZ NEVE:
Sipos Mátyásné leánykori nevéből származik, a Kalóz Erzsébetből. Zsóka becenevét 3 éves korában kapta az Erzsébetből származtatva. Édesanyja szólította így, majd osztálytársai, férjei is.
A CSIPKÉK GYÖNGYÖZÖTT SAJÁTOSSÁGA:
- Nemzetközi viszonylatban a gyöngyözést nem szeretik használni a
csipkekészítők, mert a cérnától „idegen" anyagnak tartják, és nagy türelem,
munkaóra igényes a csipkébe szövése
A nemzetközi etikett és szépirodalom, művészettörténet világában az igazgyöngy mindig a „csiszolt gyémánt" ékessége, tökéletessége, és kimagasló megbecsülő értéket képvisel
A magyar nemes csipkék újszerű értelmezése során a designer az igazgyöngy értékének szimbolikájával kíván tisztelegni csipkekészítő nagyjaink emléke előtt, akiknek sokat köszönhetünk
- A nemzetközi marketing szemléletben pedig a lendületes, guruló „golyó"