A
A
I.) „láb”: a „CD – borító csipke” project / Direct Packing: limitált, sorszámozott példányszám + verbális anyag + reklámfilm SPOT + logó + kiajánló egy „Magyar Tulipán” csipke termékkel díszdobozban. Választott előadók:
- a komolyzene képviseletében: Gulyás Csilla hárfaművész
- a populáris zene képviseletében: Dobrády Ákos és Szekeres Adrienn
- a magyar jazz és dixiland képviseletében: Bohém Ragtime Jazz Band /
II.) „láb”: a „Divatban a csipke, csipke a divatban” project. / Direct Packing: a cég arca Sipos Boglárka Enikő, mint a világ egyetlen „Lace Girl” – je hárfa játékkal egybe kötött ruhamodell bemutató és a „Lace Lady” magyar népdal énekléssel egybe kötött reprezentációs feladatok, protokoll és PR – munkálatok küldetésének felvállalása. A ruha modellek a DIOR és a CHANEL Divatház szalon minőségében és színvonalában kerültek megtervezésre, amelyek az elkövetkezendő 20 – 30 év közszerepléseinek öltözékeit jelenti. A 64 ruhamodellből álló kollekció elnevezése: „Habibi” – arabul „Kedvesem”. A 2010. évtől a kivitelezésre kerülő ruhamodellek külön kiállítási anyag gyűjteményét fogja képezni a „Lace Lady” életművének jelentős részeként bemutatva majd saját végrendelkezése szerint a szentendrei ingatlanban egy Kalóz Zsóka Emlékház megvalósításával.
- Ékszereink hivatalos forgalmazója: a KARÁT 90’ Kft.
- Hivatalos női illat: AVON Christian Lactoix Rouge és U by UNGARO
- Hivatalos férfi illat: AVON UNSCRIPTED
- A ruháink hivatalos kivitelezői: a LÉDEMAN Kft.
- A ruháink textiljei: a Budakalászi Textilgyár termékei közül válogatott /
III.) „láb”: a „LACE DESIGN HUNGARY üzletlánc” project / Direct Packing: az arculatot a Lace Design Hungary emblémájának szimbólum rendszere, és a megtervezésre került termék – család, a képviselt magyar csipke színvonala, hungaricum és unicum jellege határozza meg.
- A központi üzletház modell: az I. Ker. Széna téri HATTYÚHÁZ
- A kiválasztott első direct értékesítési marketing pont: NIMRÓD ÍJÁSZ ÜZLET a Déli – Pu. metro szintjén
- márkabolt: franchise belépődíj 3 M. Ft + 25 % royalty + 15 % a reklám hozzájárulás + ADÓ 1 % karitatív hozzájárulás
- beszállítói lerakat: franchise belépő 500 Euro + forgalom utáni 10 % reklám hozzájárulás + karitatív jellegű felajánlások és/vagy ADÓ 1+1 % hozzájárulás
A Lace Design Üzletláncban a „magyar Csipke franchise” központi termék – családja kerül kiajánlásra, amellyel a piaci újrapozícionálásban a rendszerváltás óta újszerű csipke design használati tárgyak, fix áras + meghatározott árrés bevezetésének küldetése is felvállalásra került.
Központi szempont: - a magyar családok támogatása árfekvésben
- termék – skálában jó minőségű magyar termékekkel kapcsolhatóság
- kiszolgálásban vevő orientáció
- magyar identitás központú üzletpolitika
Az országos jellegű tömegtermelés beindítása utáni választott partner: a CBA ÜZLETLÁNC a pontgyűjtő kupon akciója promóciós ajándék – családjaként történő megjelenéssel támogatva a jól bejáratott szlogent
Karitatív tevékenység: Saját alapításra tervezett a Tehetséggondozás területén egy „Arany Hárfa Díj” megalapítása, amelynek célja, az Országos Hárfa Verseny díjazottjainak támogatása:-. Swarovszky hárfa dísztárggyal
- a Hárfa Verseny logóját ábrázoló faliképpel
- egy olyan pénzalap létrehozása, amellyel a kiemelkedő hárfás tehetségek
hárfavételét támogató hitelkonstrukció elnyeréséért lehet pályázni majd.
A cégarculattal megvalósításra kerülő ajándék márkaboltok a központi termék – család faliképeit és szóró ajándék tárgyait kívánja turisztikai helyeken – Gyógyfürdőkben, Szállodákban, Vendégházakban, nívós Vendéglátó egységekben, vitrinekben történő kiajánlással értékesíteni az ország különböző pontjain. A karitatív jellegű tevékenységekre a mindenkori éves forgalom nyereségének 10 % tervezett ráfordításra.
IV.) „kereszt-láb”: a „Magyarság Kincsek” csipkekészítő, - és kézműves foglalkozás
A négy program
I.)„láb”: „CD – borító csipke” project
II.) „láb”: „Divatban a csipke, csipke a divatban”
III.) „láb”: „ A központi termék – család”
IV.) „kereszt – láb”: „Magyarság Kincsek” előadás sorozat és csipkekészítő kézműves foglakozás gyermektábor szervezéssel
I.) „láb”: a „CD – borító csipke” project / Direct Packing: limitált, sorszámozott példányszám + verbális anyag + reklámfilm SPOT + logó + kiajánló egy „Magyar Tulipán” csipke termékkel díszdobozban. Választott előadók:
- a komolyzene képviseletében: Gulyás Csilla hárfaművész
- a populáris zene képviseletében: Dobrády Ákos és Szekeres Adrienn
- a magyar jazz és dixiland képviseletében: Bohém Ragtime Jazz Band /
II.) „láb”: a „Divatban a csipke, csipke a divatban” project. / Direct Packing: a cég arca Sipos Boglárka Enikő, mint a világ egyetlen „Lace Girl” – je hárfa játékkal egybe kötött ruhamodell bemutató és a „Lace Lady” magyar népdal énekléssel egybe kötött reprezentációs feladatok, protokoll és PR – munkálatok küldetésének felvállalása. A ruha modellek a DIOR és a CHANEL Divatház szalon minőségében és színvonalában kerültek megtervezésre, amelyek az elkövetkezendő 20 – 30 év közszerepléseinek öltözékeit jelenti. A 64 ruhamodellből álló kollekció elnevezése: „Habibi” – arabul „Kedvesem”. A 2010. évtől a kivitelezésre kerülő ruhamodellek külön kiállítási anyag gyűjteményét fogja képezni a „Lace Lady” életművének jelentős részeként bemutatva majd saját végrendelkezése szerint a szentendrei ingatlanban egy Kalóz Zsóka Emlékház megvalósításával.
- Ékszereink hivatalos forgalmazója: a KARÁT 90’ Kft.
- Hivatalos női illat: AVON Christian Lactoix Rouge és U by UNGARO
- Hivatalos férfi illat: AVON UNSCRIPTED
- A ruháink hivatalos kivitelezői: a LÉDEMAN Kft.
- A ruháink textiljei: a Budakalászi Textilgyár termékei közül válogatott /
III.) „láb”: a „LACE DESIGN HUNGARY üzletlánc” project / Direct Packing: az arculatot a Lace Design Hungary emblémájának szimbólum rendszere, és a megtervezésre került termék – család, a képviselt magyar csipke színvonala, hungaricum és unicum jellege határozza meg.
- A központi üzletház modell: az I. Ker. Széna téri HATTYÚHÁZ
- A kiválasztott első direct értékesítési marketing pont: NIMRÓD ÍJÁSZ ÜZLET a Déli – Pu. metro szintjén
- márkabolt: franchise belépődíj 3 M. Ft + 25 % royalty + 15 % a reklám hozzájárulás + ADÓ 1 % karitatív hozzájárulás
- beszállítói lerakat: franchise belépő 500 Euro + forgalom utáni 10 % reklám hozzájárulás + karitatív jellegű felajánlások és/vagy ADÓ 1+1 % hozzájárulás
A Lace Design Üzletláncban a „magyar Csipke franchise” központi termék – családja kerül kiajánlásra, amellyel a piaci újrapozícionálásban a rendszerváltás óta újszerű csipke design használati tárgyak, fix áras + meghatározott árrés bevezetésének küldetése is felvállalásra került.
Központi szempont: - a magyar családok támogatása árfekvésben
- termék – skálában jó minőségű magyar termékekkel kapcsolhatóság
- kiszolgálásban vevő orientáció
- magyar identitás központú üzletpolitika
Az országos jellegű tömegtermelés beindítása utáni választott partner: a CBA ÜZLETLÁNC a pontgyűjtő kupon akciója promóciós ajándék – családjaként történő megjelenéssel támogatva a jól bejáratott szlogent
Karitatív tevékenység: Saját alapításra tervezett a Tehetséggondozás területén egy „Arany Hárfa Díj” megalapítása, amelynek célja, az Országos Hárfa Verseny díjazottjainak támogatása:-. Swarovszky hárfa dísztárggyal
- a Hárfa Verseny logóját ábrázoló faliképpel
- egy olyan pénzalap létrehozása, amellyel a kiemelkedő hárfás tehetségek
hárfavételét támogató hitelkonstrukció elnyeréséért lehet pályázni majd.
A cégarculattal megvalósításra kerülő ajándék márkaboltok a központi termék – család faliképeit és szóró ajándék tárgyait kívánja turisztikai helyeken – Gyógyfürdőkben, Szállodákban, Vendégházakban, nívós Vendéglátó egységekben, vitrinekben történő kiajánlással értékesíteni az ország különböző pontjain. A karitatív jellegű tevékenységekre a mindenkori éves forgalom nyereségének 10 % tervezett ráfordításra.
IV.) „kereszt-láb”: a „Magyarság Kincsek” csipkekészítő, - és kézműves foglalkozás